Gece uzun, yapayalnız bir yoldayım. İçimdeki o geniş, sessiz bozkır da soğuk. Üşüyorum; ruhum üşüyor, kalbim hiç olmadığı kadar hüzünle ve özlemle dolu. Kafamın içi gidenlerle, en çok da en sevdiklerimin hayalleriyle kaplı. Gelenler de yok artık; tıpkı gidenler gibi herkes derin bir sessizliğe bür